Kesä vierähtikierähti nopeasti ohi... Minun osaltani auringonlämmittämällä parvekkeella köllien ja isin ja äitin osalta töitä puurtamalla. Olen myös leikkinyt useaan otteeseen naapurin Nellan kanssa, vaikka hänen painiotteensa eivät olekaan yhtä rajut kuin minun. Hahah! Kilpajuoksussa jään kuitenkin vielä lyhkäisten jalkojeni takia kakkoseksi, mutta minulla on kova treeni päällä isin kanssa tuossa lähipellolla ja uskon, että vielä jokin kaunis päivä nappaan Nellan kiinni hippaleikeissämme.
Äidin ja isin mielestä olen ollut erityisen kiltti nykyään kun olen jättänyt heidän kenkänsä rauhaan eteisessä. Minulla oli aikaisemmin tapana raahata mahdollisimman monta kenkää keskelle olohuonetta ja jyrsiä ne pieniksi palasiksi, mutta nyt olen tyytynyt vain mattoon. (Äiti ja isi ostivat uuden valkoisen maton olohuoneeseen, kun kakin ja oksentelin vanhalle matolle muutaman kerran... erinomainen värivalinta!) Tämä uusi matto on paljon letkeämpi kuin vanha paksumpi matto ja saan tämän nykyisen kääntymään rullalle vain pienellä vaivalla. Lempipuuhaani öisin onkin nyt kääntää yksin maton kulmista päälleni peitoksi, ottaa etutassuilla kiinni oikein kunnolla ja litustaa maton nurkka aivan märäksi. Äiti ei ole tästä uudesta mielipuuhasta kuitenkaan kovinkaan iloinen... Ei ole kuulemma kiva astua kylmälle ja märälle matonkulmalle heti aikaisin aamulla vastaheränneenä. Ihan tylsää kun kaikki kiva kielletään!